Om Lystrup Vikings

Floorball blev opstartet af Lystrup IF Gymnastik & Fitness i sæsonen 2017/18 og har stille og roligt udviklet sig siden.

2021 har været en skelsættende sæson for Lystrup Floorball også kaldet Vikings Floorball Club. Vi har nået flere vigtige milepæle gennem året.

Floorball har nu fået sin egen selvstændige afdeling i Lystrup IF, og der er dannet diverse udvalg samt en slagkraftig bestyrelse med Lars Elgaard i spidsen, så fremtiden er sikret.

Vi har desuden realiseret vores store mål om at indkøbe floorballbander og dermed rykke ind i Lystrup Hallen som hjemmebane. Dette lykkedes i høj grad pga. af lokale sponsorer, hovedforeningen, fonde og en stor vækst i antallet medlemmer.

Med rammerne på plads har vi også fået nogle sportslige mål i 3. division. Der er lige nu en bred trup, og der er rift om pladserne i de 3 kæder, vi stiller med til hver kamp.

Lystrup Floorballs årlige generalforsamling er afdelingens øverste myndighed, hvor samtlige medlemmer - aktive som passe - og på tværs af foreningens forskellige tilbud kan gøre deres indflydelse gældende. Indkaldelse til Lystrup Floorballs årlige generalforsamling sendes via e-mail, ligesom den offentliggøres her på hjemmesiden.